Strona główna Mapa strony

O firmie Nowości Usługi Klienci Kontakt
Outsourcing i wsparcie techniczne

Outsourcing to zlecenie pewnej działalności innej firmie, dzięki czemu przedsiębiorstwa nie muszą organizować własnych działów, inwestować w urządzenia, ludzi. Według Economic World Summit w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej firmy najczęściej decydują się
na outsourcing działu IT (30%), kadr (16%), dystrybucji i logistyki (14%) oraz księgowości i finansów (11%).

Niepodważalne zalety outsourcingu to:
  • Outsorcing pozwala skupić się na kluczowych dla firmy zadaniach,
    co wpływa na jej wydajność.
  • Dzięki outsourcingowi firmy redukują koszty, bo nie muszą inwestować w pracowników, w technologie i dodatkowe metry powierzchni biurowej. Redukcja kosztów dzięki oddaniu niektórych działów może dochodzić do ponad 60%.
  • Przedsiębiorstwa decydują się na outsourcing także dlatego, że same nie mają możliwości prowadzenia takiej działalności.
  • Firmy outsourcingowe zapewniają wyższy poziom usług,
    bo specjalizują się w danych dziedzinach.
Doraźna pomoc przy instalacji nowych rozwiązań teleinformatycznych wyspecjalizowanej i doświadczonej firmy może oszczędzić organizacji niepotrzebnych kosztów poniesionych na chybione rozwiązania IT. Długofalowe planowanie inwestycji, polegające na zorientowaniu się na aktualnych i przyszłych potrzebach firmy oraz ich konfrontacja z obecnymi na rynku rozwiązaniami technicznymi, może przynieść znaczne oszczędności w dłuższym okresie czasu.

Koszty informatyki w przypadku korzystania z outsourcingu mogą spaść nawet o połowę w przypadku średnich i większych organizacji. Wynika to z faktu, że pracownicy specjalizowanych firm są nawet kilkakrotnie bardziej efektywni od pracowników działu IT przy wdrażaniu określonego rozwiązania. Pracownicy usługodawców są zwykle lepiej przygotowani (uczestniczą częściej w specjalistycznych szkoleniach)
do rozwiązania konkretnego problemu, przed którym stanęła firma. W celu zapewnienia podobnego poziomu własnych pracowników należałoby inwestować w drogie szkolenia, co znacznie podniosłoby koszty informatyki
w firmie.

Outsourcing i wsparcie techniczne

  • Pełna obsługa informatyczna firm
  • Administracja systemami informatycznymi
  • Pomoc techniczna dla działów IT
    (druga linia wsparcia technicznego)


Zobacz: Infrastruktura informatyczna

Zobacz: Bezpieczeństwo danych i systemów

Strona główna   |   O firmie   |   Nowości   |   Usługi   |   Rozwiązania   |   Klienci   |   Certyfikaty   |   Kontakt Zadzwoń:   501 190 973
Copyright © 2001-2007 RecoGraphx. Wszelkie prawa zastrzeżone.